Tuesday, November 4, 2014

Výlet do přírody 6-7.9.2014

Ahoj kočky, zdravim vás s dalším blogosem. Okej takže jednoho dne mi moji nový rodiče řekli že pojedem na sever za kámošem tý mámy že má jelení farmu a že tam budou čtyřkolky a tak. Tak si říkám kurvafix mám rád čtyřkolky na jelení farmě sem ještě nebyl okej to bude zajímavý.
Cesta trvala nějaký 3 hodinky spal sem v autě nebo poslouchal svoje super songy. Když sme přijeli, ukázalo se, že ten kámoš je trochu starší, nevim asi tak 80 a je to vášnivej lovec. To ste v životě neviděli přísáhám plnej dům mrtvejch zvířat kliky u dveří z jeleních rohů obrázky zvířat všude, sochy jelenů, kožešiny, omg sem vůbec nechápal. Nemám foto ale mám video zkusim ho sem nahrát snad vám to půjde zobrazit.



Okej teď přijde to nejlepší, prostě se procházim po tom domě protože byl fakt velkej, megabar snad se všim málem sem upil, jeho obrázky s hrozně moc celebritama, kulečník,.... a teď přijdu do garáže a tam zaparkovanej ZASRANEJ MUSTANG, udělal sem se asi tak pětkrát do trenek a šel oblíhnout toho krasavce(mustang je asi tak moje nejoblíbenější auto ze všech a prostě ho budu mít až budu velkej a bohatej tak musíte pochopit mojí radost) Byla to nádhera no posuďte sami




Pak sme se šli projet po jeho pozemku na čtyřkolkách, jako byl fakt megavelkej a viděl sem jeleny losy a všecko, akorát mě sralo že sem nemohl řídit. Když sme se vrátili už se schylovalo k večeru tak sme vyjeli na večeři. Zastavili sme v takový tý americký typický restaurace aka Pulp Fiction začátek a konec. Dal sem si nějakou megaporci roastbeefu což bylo fakt dobrý, ale mega sem se přejedl. Jako dezert byl borůvkovej koláč, tyvole,... to byl ten nejlepší borůvkovej koláč co sem v životě měl, chutnal fakt nejlíp jako by se ho dotkla Angelina Jolie nebo tak něco nechápu to jak mohl bejt tak dobrej.

Přijeli sme zpátky a rozdělali bonfire, byl to pěknej oheň, akorát já byl tak nacpanej že sem se nemohl moc hejbat, přísahám že to bylo poprvý co sem toho snědl tak moc že se mi chtělo blejt. Od tý doby sem tenhle pocit tady zažil víckrát, god bless America. Ochutnal sem opečený marshmelouny nebo jak se to píše a nebylo to špatný, ale na mě moc sladký.

Druhej den ty rodiče na mě co chci dělat a já že ČTYŘKOLKY! Oni že okej tak sme nasedli každej na svojí s tim tátou a vyjeli sme. Já jel první takže sem vybíral cestu, nejvíc sem krosil všecko co šlo párkrát sme se museli vracet protože sem málem vjel do močálu nebo tak podle mě byl trochu nasranej že jezdim jak kokot :D. To bylo super, ALE, když sme se vrátili tak ten starej pán prej na mě: "Chceš se projet mustangem???" Tyvole mě zaskočily asi tak všechny slova jenom tichoučký"yes please" bylo všechno co sem dokázal říct. Nasedli sme do tý mašiny a vyjeli. Doprdele lidičky ani vám nedokážu popsat ten pocit jaký to bylo. Řekl bych že lepší jak první sex. JEŠTĚ nekončíme, po deseti minutách jízdy on na mě jestli umím řídit, já, člověk co se vysral na autoškolu po jedný přednášce protože sem neměl čas před odletem a nikdy sem neseděl za volantem, sem odpověděl takticky: "jo jasný tušim" On ať si sednu za volant a zkusim to. No já byl v nebi. Zamiloval sem se na první pohled a užíval si každou minutu tohohle pětiminutovýho orgasmu. Řídil sem celou cestu zpátky až k domu jak pán. Bylo to úžasný, první auto co sem řídil a hned mustang, to je jako přijít o panictví s Megan Fox a to si nedělám prdel je to fakt dobrý přirovnání.


Pak už mi bylo jedno co se bude dít dál protože se mi splnil právě jeden dětskej sen a už jenom kůli tomuhle se vyplatilo jet do ameriky. Ještě mě vzali střílet s pušky do plechovek což bylo taky super)). Večer mi ten pán ukázal video jak ulovil lva a tygra v africe, KUŠÍ, byl tam zasranej zpomalenej záběr jak ten šíp prochází tim lvem mě ho bylo tak zkurveně líto a ještě jak na to byli pak všichni v tom video pyšný tyvole to bylo tak smutný, v něčem ameriku nepochopim. Jinak to byl fakt týpek dal mi pár rad, popřál hodně štěstí a vyjeli sme směr domů.













Už se těšim až doženu všecko a budu psát jak se mám právě teď zatim zdary))