Sunday, November 30, 2014

Halloween

Zdar kočky,
Dlouho sem nic nepsal, měl sem napilno, výběry na basket a taky mě nějak začalo bavit válet se hodiny v posteli, tak sem moc nemohl psát.
Dneska si povíme o americkym halloweenu, jedný z nejlepších věcí :33. Jako okej v základu je to skoro stejný jako velikonoce: dostaneš spoustu sladkostí. Ale myslim že tohle je skoro lepší. Zaprvý to můžou dělat i holky, takže výhoda pro vás moje fanynky. Další věc je že nemusíš zpívat nějakou dementní básničku pokaždý. Prostě zaťukáš na dveře, řekneš trick or treat a máš nový bombony. Jako jediná věc lepší na velikonocích je asi to jídlo a že můžeš mlátit holky a ještě za to dostaneš odměnu.

Můj halloween probíhal asi takhle: nejdřív sme vyjeli do velkýho obchodu, celej ten obchod byl zameřenej jenom na halloween a byl velkej jak tesco, ne nějakej mini obchůdek. Jedna zeď byla plná obrázků kostýmů, jakože jich tam bylo aspon 1000 a nedělám si prdel, tys jenom řekl prodavači číslo co u toho bylo a on ti to přinesl na vyzkoušení. Nemám fotku tý zdi ale bylo tam fakt všechno, VŠECHNO. Zkusim nějakou najít na netu.

Asi takhle to vypadalo. Aby toho nebylo málo, celej obchod byl plnejch různech doplňků k těmhle kostýmům, nebo tam byly i další jednotlivý. Všude byly plný regály sladkostí, prskavek a já nevim čeho ještě, takhle vypadá.


Samozřejmě sem si vybral ten nejvíc přehnanej kostým ze všech žeano abych byl vidět.
V den halloweenu sem se teple oblíkl protože je tu zasraná zima, měl sem asi sto vrstev a stejně sem mrzl. Nabral sem kámošku a začali sme chodit od domu k domu. Jakoby už bysme neměli, jelikož sme na to moc starý, ale je to můj první a poslední halloween tady tak sem musel.

tady můj dokonalej kostým

No chodíš od domu k domu, pozoruješ kostýmy ostatních a výzdoby domů, který některý lidi měli fakt promakaný sem nevěřil vůbec jak to je možný. A pěkně si plníš svojí taštičku.
Když sme přišli domů, byli sme zmrzlí jak ledoborci, ale štastný, protože sme měli asi tak o pět kilo sladkostí víc. Pěkně sem si je roztřídil, tady to máte. 
Trvalo mi až asi do minulýho tejdne to všechno sníst a pravděpodobně mám cukrovku už. Ale stálo to za to a teď mi to chybi:((. Takže asi takhle probíhá american halloween. Zatim zdary.