Sunday, November 2, 2014

První dny v Michiganu 25-31.8.2014

Zdary zmrdi je tu zas boss Matěj a jeho funny blogísek. Pár vět o mejch prvních dnech tady. Samozřejmě mám takový štěstí takže ze tří možnejch odjezdů busů byl můj ten úplně první, takže sem odjížděl ve 4 ráno(4:20 haha) a bez snídaně. Pak sem na letišti musel stejně čekat dvě hodiny na odlet... Vzal sem si asi tak nejlepší ponožky na letiště co sem mohl, bohužel sem si to uvědomil moc pozdě. "Hmmm, interesting socks" Tak okomentovala můj výběr paní u kontroly.



Let trval asi hodku, babka sedící vedle mě si nevypla mobil a smskovala celou dobu, sem se bál že kůli ní spadnem, ale zvládli sme to. Teď nastala nejhorší chvíle a to seznámení s rodinou. Na letišti čekal velkej vysmátej týpek s velkým plakátem fakt pěkně namalovaným.



Já byl tak vyklepanej vůbec nevěděl co mu říct a tak, ale nějak sme vedli konverzaci a celkem to šlo. Vysvětlil mi že ta moje nová máma spí protože pracuje přes noc většinou takže ji poznám pozdějš, byl to trapaas. Vyjeli sme směr můj novej domov. Jako musim říct jestli něco, tak je Michigan kurevsky pěknej jakože příroda a celková čistota. No pak všecko bylo hrozně rychlý můj pokoje je super mám obří postel a šatník a dům pohody a dva krásný psy co mě maj rádi. Asi vás někdy provedu kolem v nějakým vlogu.
První dny sem spal a seznamoval se s okolím a tak moc si nepamatuju, dvě věci co stojí za zmínku: Rodina mě vzala do Greenfield village, vygooglete si to jestli chcete. Je to vesnice kterou celou vybudoval Ford, ten týpek co založil Ford. Sou tam navezený důležitý věci z celýho USA. Například laboratoř Edisona, dům těch týpků co vymysleli letadlo nebo dům Heinze toho co vymyslel ten kečup a mnohem víc věcí. Je to fakt velký a fakt megadrsný viděl sem hrozně moc novejch věcí. K obědu sem měl nějaký zaječí a k tomu Root beer což je něco jako vanilková kola, hustý bylo že nám místo brček dali obří dutý špagety.

 







Druhá věc byla první zápas americkýho fotbalu kde sem byl. Byla to naše škola proti nějaký jiný. Nejdřív sem chtěl sledovat ale pomalu sem zjistil že pro ně je každá tahle hra spíš o socializování se a tak sem kecal s ostatníma. teď přijde funny story, moje host rodiče mě ten den seznámili s nějakejma mladšíma dětma ze sousedství(asi14,15 let) a ty mě vzali na ten zápas. Tak sem tam byl nějak snima. O poločase mi kámoška ukázala na nějakou špekounku, nenazval bych jí tak ale měla legíny takže si asi myslí že je hubená nebo co, to jí neprominu. Bylo jí asi 15 a byla pěkně nasračky s čímž nemám problém, pokud ty lidi nejsou debilní. Pozdějš se ukázalo že špekounka má asi problém s tou mojí kámoškou protože  se ta moje kámoška baví s jejím ex?(snad sem to pochopil dobře) A tak když hra skončila a my odcházeli tak se to nějak vyhrotilo skoro byla bitka, tak sme se snažili jít směr domů a kolem nás velká grupa aka armáda špekounky a dělali si nějak prdel z tý mojí kamošky. Já byl asi tak o dvě hlavy vyšší než všichni a šel sem jenom vedle nich a smál se protože byli fakt vtipný nějaký kluci začali natáčet a tak fakt hard kids :D. Tak se se smál a najedou ta špekounka na mě čemu se to jako kurva směju a já něco jako: "what did you say fatty?!" A ted to začalo všichni najedou wooowouwowouw co si to dovoluješ a já se smál a ty moje kámošky byly uplně posraný až za ušima a bránili mě a ted oni uplně na mě furt něco řvali co to jako je. Najednou se zpoza rohu vynořili moji host rodiče fakt nevim kde se vzali a úplně ten dav rozehnali a tak sme šli já oni a ty moje dvě kámošky domů. Oni byly nejvíc vyklepaný a posraný že se nám mohlo něco stát tak sem je uklidnoval a moji rodiče se ptali co to jako bylo za lidi atd atd. No byla to fakt sranda. Okej je zas půl jedný kůli vám du spát pozdě...
Dobrou noc princezny těšim se na vás u dalšího vydání <3